ÎNTREBĂRI FRECVENTE

COMANDĂ, PLATĂ, PRELUARE 

Cum pot cumpăra?
Puneți produsul selectat în coșul dvs., apoi intrați în Coș și plasați comanda pentru produsul dorit în magazinul nostru web, introducând datele dvs. 

Produsele mi-au dispărut din coș, ce ar trebui să fac?
În acest caz, repetați procesul din nou, adăugați din nou produsul în coș. 

Este posibil să plătesc în numerar și să ridic produsul personal?
Produsele din magazinul nostru online pot fi comandate, plătite și preluate doar online, plățile în numerar și preluarea personală nu este posibilă. 

Ce voi primi după ce voi plăti comanda? Cum primesc produsul achiziționat?
Cheia de produs pentru activare, ghid de activare pentru finalizarea procesului și factura cu TVA. Vom trimite totul prin e-mail la adresa de e-mail pe care o furnizați la plasarea comenzii. 

Trebuie să creez un cont pe site pentru a face o achiziție?
Nu este nevoie să vă creați un cont, doar adăugați produsul în coș și continuați să finalizați comanda chiar și ca client neînregistrat. 

Cât de curând voi primi produsul achiziționat?
În cazul unei plăți reușite cu cardul bancar, dacă produsul este disponibil în stocul nostru, vi-l vom trimite prin e-mail în termen de 10 minute. În cazul unui transfer bancar, cheile de produs sunt trimise după ce transferul a fost primit și verificat, tot prin e-mail, în cele mai multe cazuri în termen de 24 de ore. 

Am primit factura, dar nu gasesc cheia de produs in e-mailuri. Unde ar trebui să mă uit?
Vă rugăm să verificați și folderele Spam și Promoții ale căsuței dvs. poștale, deoarece uneori se întâmplă ca e-mailul care conține cheia de produs să se amestece acolo. 


 

LEGALITATE 

Licența este complet legală?
Da, garantăm legalitatea cheilor de produs și a licenței noastre, oferim o factură cu TVA pentru fiecare achiziție și, la cerere specială, atașăm și o declarație despre legalitatea licenței achiziționate. 

Ce dovedește legalitatea achiziției și a transferului de proprietate asupra produsului?
Acordul de licență software, declarația de anulare și un atașament separat cu cheile de produs achiziționate care pot fi solicitate la cerere separată de către companii. 

Cum pot obține o declarație de legalitate?
Informați-ne despre nevoia dvs. prin intermediul unuia dintre contactele noastre și vă vom furniza într-un e-mail separat în câteva zile de la primirea plății pentru comandă și de la trimiterea cheii de produs. 


ACHIZITIE SEAP

Suntem prezenti pe platforma SICAP/SEAP si putem comercializa direct in unele cazuri participam chiar la licitatii.

In cazul in care institutia dvs. este interesat de solutii software puteti sa ne contactati pe [email protected]. Avem un support (HelpDesk) chiar cu solutii personalizate in functie de nevoile institutiei. Acest serviciu este garantat gratuit.

Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contacati, si vom da tot sprijinul pentru contractual de achizitie. La cerere putem pune la dispozitie contracte speciale cu solutii personalizate.